Technology on Oxygen Electric Bikes

SCT Geometry

SCT (ang. City Sport Touring) oznacza geometrię ramy rowerowej jaka została zastosowana przy projektowaniu rowerów elektrycznych Oxygen.

Na prace nad projektem ramy składały się szczegółowe testy i analizy rożnych typów ram rowerowych, oraz wielogodzinne konsultacji z naszymi pracownikami, z których wszyscy są pasjonatami rowerów. Rezultatem tych starań jest rama rowerowa o optymalnym polaczeniu pomiędzy kątami ramy i długościami rur, dzięki której uzyskujemy jak najbardziej ergonomiczną i wygodną do jazdy pozycję.

Projektując rowery elektryczne Oxygen braliśmy pod uwagę wszystkie aspekty, które dla rowerzysty mogą być najważniejsze, a nasze wieloletnie doświadczenie w jeździe na rożnych typach rowerów okazało się niezwykle pomocne w stworzeniu geometrii rowerowej, w której łączą się szybkość i wygoda.
Rowery elektryczne Oxygen zostały zaprojektowane przez rowerzystów dla rowerzystów i dlatego tak bardzo wierzymy w nasza markę.

Alpha 7005 alloy

Alpha 6061 T4&T6 to technologia, w jakiej zostały wykonane superlekkie, lecz solidne ramy roweru elektrycznego Oxygen. Wszystkie nasze ramy są wykonane z mieszanki aluminiowej, składającej się z aluminium 6061 oraz domieszki magnezu. Są one poddawane podwójnej obróbce termicznej. Aluminium 6061 pozwala na wykonanie niezwykle lekkiej ramy o bardzo wysokiej wytrzymałości, co jest podstawą wysokiej jakości roweru. Każda rama jest spawana ręcznie, dzięki czemu możliwe jest osiągniecie naprawdę wysokiej jakości spawu.

CPF - Controlled Power Flow

We współpracy z firmą Ananda, jednym z największych światowych producentów kontrolerów (sterowników) i systemów zarządzania mocą, stworzyliśmy nowy typ kontrolera, w którym bateria dostarcza do silnika tylko tyle prądu, ile w danej chwili jest potrzebne i minimalizuje nadmierną zamianę energii w ciepło, zwiększając tym samym wydajność baterii i sprawność silnika. Dzięki temu, w porównaniu z wieloma innymi markami rowerów elektrycznych, rowery Oxygen odznaczają się niezwykle wysokim zasięgiem.

 

Silniki używane w naszych rowerach zostały wykonane przez japońską firmę Chubutsu Electronics. Wszystkie z nich są silnikami bezszczotkowymi, co powoduje ich długą żywotność i niezawodność. Co więcej, każdy z silników wyposażony został w dodatkową wewnętrzną przekładnię, powodującą wzrost momentu obrotowego danego urządzenia. Mówiąc prostymi słowami, powoduje to znaczny wzrost zdolności silnika do wspinaczki podczas długich i stromych podjazdów, równocześnie zwiększając wydajność samego silnika i powodując zmniejszenie ilości mocy jaką pobiera on podczas działania. Silniki marki Chubutsu Electronics są stosowane przez czołowe światowe marki produkujące rowery elektryczne, takie jak Pedego oraz BHEmotion.

 

Nasze baterie wykonane są w najnowocześniejszej dostępnej obecnie na rynku technologii litowo-polimerowej. Każda z baterii składa się z kilkudziesięciu cylindrycznych ogniw typu 18650. Wszystkie ogniwa wykonane są z mieszanki litu, manganu, kobaltu i małej domieszki niklu. Dobranie tak zaawansowanej mieszanki powoduje optymalizację ogniw pod względem ich żywotności oraz zdolności do dostarczania prądu o wysokim natężeniu. Ogniwa używane w naszych rowerach pochodzą od renomowanych producentów marek takich jak Samsung oraz DLG.

 

 

Akceptujesz pliki Cookies?
Provided by OpenGlobal